+47 950 88 873 post@callsystems.no

Oppkallssystemer

Øker kundetilfredshet med raskere service

EasyCall Oppkall øker kundetilfredsheten ved at gjester og kunder kan påkalle betjening raskere og enklere uten å måtte forlate møterommet, treningsrommet, eller loungen. Betjeningen kan respondere raskt og dermed øker servicenivået og kundetilfredsheten, samt fortjenestepotensial.

 

Enkelt å bruke

EasyCall er et dedikert kommunikasjonssystem designet for konferanse- og bevertningsbransjen. Systemet gjør at kunder og gjester enkelt kan kalle på servicetjenester fra betjening eller servicedesk – kun ved et trykk på en knapp. Når det er trykket på knappen blir det sendt melding til én, eller flere pagere som bæres av betjeningen. Meldingen viser hvor det er behov for service. Pagere har vibrasjon og/eller tonevarsling ved oppkall.

 

Rimelig kundeservice

EasyCall er et prisgunstig oppkallssystem hvor dere raskt vil merke resultater med hensyn til inntjening og kundetilfredshet. Bruk av EasyCall gir kunder og gjester et godt signal om at det legges vekt på  høy kundeservice.

 

Ta kontakt med oss i dag for å høre mer!
+47 90 04 60 40 – post@callsystems.no

5 + 7 =